|
METRYKA WATKU DYSKUSYJNEGO | Dyscyplina | | Status | Wątek aktywny ogólnodostępny | Wątek założył | henry (2009-08-20) | Ostatnio komentował | AG (2009-09-02) | Aktywnosc | Komentowano 63 razy, czytano 333 razy | Lokalizacja | | Wątek wielostronicowy, wyświetlana strona: 1 2 3 4 | POWRÓT DO LISTY WĄTKÓW DYSKUSYJNYCH
| | | | |
| 2009-08-24, 19:03
fragment bardzo wg mnie trafnego komentarza Krzysztofa Rawy w "Rzeczpospolitej" : "Sukces polskiej lekkoatletyki w Berlinie przerwał kibicom śledzenie efektów montażu kolejnego dyfuzora w aucie Roberta Kubicy i rozważania nad zbawienną rolą piłkarza Ludovica Obraniaka. Odkrycie, że w Polsce trenuja liczni lekkoatleci, są zdolni, pracowici i nie czuja strachu przed Niemcami zaskoczyło nawet władze PZLA." |
| | | | | |
| 2009-08-24, 19:36
Te MŚ były dla nas bardzo udane. Kto by się spodziewał 8 medali? Tylko teraz zaczyna się to co mnie strasznie wkurza, a mianowicie popadanie z jednej skrajności w drugą skrajność... Jeszcze kilka tygodni mówiło się że nasza lekkoatletyka nie istnieje, że jest fatalnie, że nie ma gdzie trenować itd. Zresztą taki są fakty. Teraz w mediach słyszę o nowym wunderteamie, o tym że staliśmy się potęgą... No po prostu śmiać mi się chce jak słyszę takie opinie:) Wszędzie słychać teraz jaki to PZLA jest świetny, no po prostu kraina mlekiem i miodem płynąca. Prawda jest taka że na tych MŚ mieliśmy dużo farta, w sporcie jest ono potrzebne i fajnie że uśmiechnęło się do nas, ale nie popadajmy w skrajność. Za rok są ME, jeśli jest tak dobrze to powinniśmy zdobyć ponad 10 medali, przecież odpadną zawodnicy z USA, Afrykanie itd. Czy zdobędziemy tyle krążków? Może być ciężko. Ale to jest takie typowe polskie, jest sukces to od razu robi się wielkie zamieszanie, jak sukcesu nie ma to miesza się wszystkich z błotem. Tak jest wszędzie. Na przykład mecz Polska-Grecja. Nie oglądałem, ale czytałem relacje w gazetach i normalnie odniosłem wrażenie że z dnia na dzień staliśmy się potęgą światową, a ja mam dobrze w pamięci mecze z Irlandią, Słowacją i Słowenią... Inna sprawa to Kubica, dostaje za nic tytuł sportowca roku, a w tym sezonie wychodzi to co było wiadomo od zawsze w F1 wszystko zależy od auta a nie od kierowcy...
Ja czekam na potwierdzenie podczas kolejnych MŚ, ME czy nasza lekkoatletyka wreszcie rzeczywiście podnosi się z dna. Warto też zauważyć że to był rok po Igrzyskach, a niektórzy w takim roku luzują. W każdym razie na pewno te MŚ były piękne, ale zachowajmy trochę umiaru w tym hurraoptymizmie. |
| | | | |
| | | | | |
| 2009-08-24, 20:47 Włodarczyk
Trochę mnie niepokoi postawa A. Włodarczyk. Włodarczyk do medalu i wcześniejszych sukcesów doprowadził najlepszy polski i nie tylko trener od młota Cybulski . Ten trener doprowadził do złota olimpijskiego i mistrzostwa świata Szymona Ziółkowskiego i wtedy Ziółkowski podziękował mu za współpracę. Co z tego miał stracone 4 lata i stracona olimpiade w Pekinie. Teraz się znów odnalazł. A co robi Włodarczyk, miesiąc przed Mistrzostwami Świata rezygnuje z Cybulskiego, oficialny powód , ze ją znieważył , ja jednak sądzę, że już wiedziała, ze może wygrać więc po co się dzielić z trenerem. Pojechał wygrała, miała szczeście ale póżniej już nie potrafiła się zachować i przez gupiznę odniosła kontuzję . |
| | | | | |
| 2009-08-25, 14:26
2009-08-24, 19:36 - Rapacinho napisał/-a:
Te MŚ były dla nas bardzo udane. Kto by się spodziewał 8 medali? Tylko teraz zaczyna się to co mnie strasznie wkurza, a mianowicie popadanie z jednej skrajności w drugą skrajność... Jeszcze kilka tygodni mówiło się że nasza lekkoatletyka nie istnieje, że jest fatalnie, że nie ma gdzie trenować itd. Zresztą taki są fakty. Teraz w mediach słyszę o nowym wunderteamie, o tym że staliśmy się potęgą... No po prostu śmiać mi się chce jak słyszę takie opinie:) Wszędzie słychać teraz jaki to PZLA jest świetny, no po prostu kraina mlekiem i miodem płynąca. Prawda jest taka że na tych MŚ mieliśmy dużo farta, w sporcie jest ono potrzebne i fajnie że uśmiechnęło się do nas, ale nie popadajmy w skrajność. Za rok są ME, jeśli jest tak dobrze to powinniśmy zdobyć ponad 10 medali, przecież odpadną zawodnicy z USA, Afrykanie itd. Czy zdobędziemy tyle krążków? Może być ciężko. Ale to jest takie typowe polskie, jest sukces to od razu robi się wielkie zamieszanie, jak sukcesu nie ma to miesza się wszystkich z błotem. Tak jest wszędzie. Na przykład mecz Polska-Grecja. Nie oglądałem, ale czytałem relacje w gazetach i normalnie odniosłem wrażenie że z dnia na dzień staliśmy się potęgą światową, a ja mam dobrze w pamięci mecze z Irlandią, Słowacją i Słowenią... Inna sprawa to Kubica, dostaje za nic tytuł sportowca roku, a w tym sezonie wychodzi to co było wiadomo od zawsze w F1 wszystko zależy od auta a nie od kierowcy...
Ja czekam na potwierdzenie podczas kolejnych MŚ, ME czy nasza lekkoatletyka wreszcie rzeczywiście podnosi się z dna. Warto też zauważyć że to był rok po Igrzyskach, a niektórzy w takim roku luzują. W każdym razie na pewno te MŚ były piękne, ale zachowajmy trochę umiaru w tym hurraoptymizmie. |
Popieram Twoja opinie.Ci tak piejacy redaktorzy i srawozdawcy telewizyjni ,okazali sie zupelnimi ignorantami,aich najwieksze wpadki to nieznajomosc z ilu zawodników[czek], składa się druzyna w biegach maratonskich ,nie mówiąc juz o takich absurfach, jak stwierdzenie o powtorzeniu biegu finałowego na 1.500 m.kobiet .po kolizji jenej z uczestniczek[poprostu sprawczyni została zdyskwalifikowana, ale redaktorzy, którym za ich prace? napewno zapłacono wiedzieli co innego-okazali sie ignoratami] |
| | | | | |
| 2009-08-25, 19:36
2009-08-24, 20:47 - henry napisał/-a:
Trochę mnie niepokoi postawa A. Włodarczyk. Włodarczyk do medalu i wcześniejszych sukcesów doprowadził najlepszy polski i nie tylko trener od młota Cybulski . Ten trener doprowadził do złota olimpijskiego i mistrzostwa świata Szymona Ziółkowskiego i wtedy Ziółkowski podziękował mu za współpracę. Co z tego miał stracone 4 lata i stracona olimpiade w Pekinie. Teraz się znów odnalazł. A co robi Włodarczyk, miesiąc przed Mistrzostwami Świata rezygnuje z Cybulskiego, oficialny powód , ze ją znieważył , ja jednak sądzę, że już wiedziała, ze może wygrać więc po co się dzielić z trenerem. Pojechał wygrała, miała szczeście ale póżniej już nie potrafiła się zachować i przez gupiznę odniosła kontuzję . |
Nie zgadzam sie z Tewoja opionia..moze zmienisz zdanie jak dowiesz sie jak trener traktowal zawodniczke,ktora zegnajac si e znim ptrzyznala ,ze wiele muzawdzieca,ale jegosposob post epowania jest niedopuszczalny[zawodnik nie jest niewolnikiem,jak niektorym trenerom siezdaje,i jesli zawpodnik zawdzi ecza sukcesy trenerowi,to ten drugi tez winien wiedziec,ze bez ciezkiej pracy i wielu wyrzeczen,oraz talentu zawodnika,sam by tez do niczego nie doszedł.
A taka jest prawda.i niektóre Twoje zdania Panie Henryku są poprostu niedopuszczalne i dziwie, ze mógł Pan cos takiego napisac.
Najlepszy trener bez utalentowanego zawodnika nic nie znaczy |
| | | | | |
| 2009-08-25, 19:45
Trochę pokory przydałoby się pannie Anicie. Czytając jej wypowiedzi po mistrzostwach wydaje mi się, że ma kłopoty z własnym ego. |
| | | | | |
| 2009-08-25, 20:01
2009-08-25, 19:36 - stepokura[nazwisko zlat60 napisał/-a:
Nie zgadzam sie z Tewoja opionia..moze zmienisz zdanie jak dowiesz sie jak trener traktowal zawodniczke,ktora zegnajac si e znim ptrzyznala ,ze wiele muzawdzieca,ale jegosposob post epowania jest niedopuszczalny[zawodnik nie jest niewolnikiem,jak niektorym trenerom siezdaje,i jesli zawpodnik zawdzi ecza sukcesy trenerowi,to ten drugi tez winien wiedziec,ze bez ciezkiej pracy i wielu wyrzeczen,oraz talentu zawodnika,sam by tez do niczego nie doszedł.
A taka jest prawda.i niektóre Twoje zdania Panie Henryku są poprostu niedopuszczalne i dziwie, ze mógł Pan cos takiego napisac.
Najlepszy trener bez utalentowanego zawodnika nic nie znaczy |
pisz trochę wolniej gdyż zlewasz wyrazy i bardzo ciężko się czyta twój post |
| | | | |
| | | | | |
| 2009-08-25, 23:41
2009-08-25, 20:01 - Krzysiek_biega napisał/-a:
pisz trochę wolniej gdyż zlewasz wyrazy i bardzo ciężko się czyta twój post |
| | | | | |
| 2009-08-26, 08:09 Ponad 70 lat
2009-08-25, 23:41 - emka64 napisał/-a:
dobre :) |
Szanowni Panowie o imieniu Krzysztof, wasze uwagi są raczej nie na miejscu, ten Pan Andrzej Stępowski ma ponad 70 lat i nie wiem czy Wy będziecie lepiej pisać w tym wieku. |
| | | | | |
| 2009-08-26, 09:57 podziękowania
2009-08-26, 08:09 - henry napisał/-a:
Szanowni Panowie o imieniu Krzysztof, wasze uwagi są raczej nie na miejscu, ten Pan Andrzej Stępowski ma ponad 70 lat i nie wiem czy Wy będziecie lepiej pisać w tym wieku. |
Bardzo dziękuje Panie Henryku, za obrone, mimo, ze miałem inne zdanie niz Pan, w sprawie konfliktu Włodarczyk, z jej trenerem, przy ktorej jednak zostane, a młodszym kolegom, którzy zwrócili mi uwage tez za to dziekuje, i przepraszam, jezeli sprawiło im to taką trudnosc, przy odczytaniu tej opini.
Panie Henryku, wracajac do tej sprawy, prosze wpisac w goglach nazwisko trenera Cybulskiego i przeprowadzony z nim wywiad, a przy okazji, ile to razy Ziółkowski zrywał z nim współprace i dlaczego. Serdecznie pożdrawiam
P.S. na temat biegów długich w Polsce na tle przemyslen po Mistrzostwach Swiata, postaram sie jeszcze cos napisac |
| | | | | |
| 2009-08-26, 10:07
2009-08-26, 08:09 - henry napisał/-a:
Szanowni Panowie o imieniu Krzysztof, wasze uwagi są raczej nie na miejscu, ten Pan Andrzej Stępowski ma ponad 70 lat i nie wiem czy Wy będziecie lepiej pisać w tym wieku. |
Moze przynajmiej będą lepiej biegac, czego im zycie. [patrz wizytowka]mają troche czasu i przyszłośc przed nimi-Krzystofami |
| | | | | |
| 2009-08-26, 10:24
Andrzeju teraz już nasi młodsi koledzy wiedzą, że jesteś starszym i do tego schorowanym człowiekiem i z pewnością wezmą to pod uwagę. Trzymaj się.:) |
| | | | |
| | | | | |
| 2009-08-26, 10:30 brak kultury
2009-08-25, 19:45 - Henryk W. napisał/-a:
Trochę pokory przydałoby się pannie Anicie. Czytając jej wypowiedzi po mistrzostwach wydaje mi się, że ma kłopoty z własnym ego. |
A ja Panu Cybulskiemu, zycze troche kultury, tez ma chyba kłopoty z własnym ego.
Sprawdz Heniu jego zachowanie w stosunku nie tylko do Włodarczyk, ale i Ziółkowskiego
Zawodnik to nie niewolnik, a trener, nawet najlepszy to nie władca, ale partner.
Gdzie On był, i co robił gdy WLodarczyk bądz co bądz reprezentantka kraju i olimpijka, co prawda w Pekinie tylko 6-ta ,od dwóch lat trenowała pod mostem.Ale jesli dla niego była nikim ,to i tak postapila bardzo ładnie dziękując mu zawspółprace i podkreslajac jego zasługi w dotychczasowym szkoleniu. |
| | | | | |
| 2009-08-26, 10:41
2009-08-26, 10:24 - Henryk W. napisał/-a:
Andrzeju teraz już nasi młodsi koledzy wiedzą, że jesteś starszym i do tego schorowanym człowiekiem i z pewnością wezmą to pod uwagę. Trzymaj się.:) |
Dziękuje, ale swoje zdanie chyba moge miec i nigdy nie chciałbym nikogo urazic, zresztą na litosc tez nie licze[ kazdego toczeka], a krytyke staram się przyjmoewac z pokorą, czego nauczyło mnie bieganie weteranskie.
p.s. nocoz tak sie ułozylo ze dwoch weteranow biegaczy o imieniu henryk mimo iz ma inne opinie niz on mnie bronia ,a dwo ch Krzysztofow, atakuje ,szkoda ze nie merytorycznie, a przyczepiajac sie do literówki |
| | | | | |
| 2009-08-26, 13:49
2009-08-26, 08:09 - henry napisał/-a:
Szanowni Panowie o imieniu Krzysztof, wasze uwagi są raczej nie na miejscu, ten Pan Andrzej Stępowski ma ponad 70 lat i nie wiem czy Wy będziecie lepiej pisać w tym wieku. |
Przepraszam Pana Andrzeja. |
| | | | | |
| 2009-08-26, 13:56 wyniki
2009-08-23, 22:56 - henry napisał/-a:
Właśnie wróciliśmy z Berlina. Oj szkoda, że było nas kibiców biegaczy na maratonie tak mało. Przecież w sobotę po biegu kobiet był bieg dla wszystkich na trasie maratonu na 10 km. Startowało około 8tyś zawodników w tym kilku Polaków. Bieg maratoński mężczyzn i kobiet to niesamowite widowisko w centrym Berlina , mieliśmy zawodników na wyciągniecie reki można było rozmawiać robić zdjęcia. Na dzisiejszym zdjęciu Elżbieta z wicemistrzynią świata zaraz po ukończonym biegu .Jutro napiszę więcej mamy mnóstwo zdjęć. |
asjakie wynikiosiągneli, i gdzie to szukac Panie Henryku? |
| | | | | |
| 2009-08-26, 17:47 Wyniki biegu masowego.
2009-08-26, 13:56 - stepokura[nazwisko zlat60 napisał/-a:
asjakie wynikiosiągneli, i gdzie to szukac Panie Henryku? |
W biegu masowym w godzinę po maratonie mężczyzn wystartowało około 8 tys biegaczy , na tej samej trasie , jedno okrązenie 10 km. Widziałerm startujących Polaków, byli między innymi członkowie Fan klubu Moniki Pyrek ze Szczecina a także dużo Polaków mieszkających na stałe w Berlinie i Niemczech. Wynikami sie juz nie interesowałem bo spieszyliśmy się na stadion a to odległość kilkanaście km.Myślę, że wyniki tego biegu są gdzieś na Niemieckiej stronie, ale tu nie chodziło o wyniki tylko udział w biegu na trasie maratonu za co dawano medal. |
| | | | |
| | | | | |
| 2009-08-27, 10:58 Bieg w masowy w Berlinie
2009-08-26, 17:47 - henry napisał/-a:
W biegu masowym w godzinę po maratonie mężczyzn wystartowało około 8 tys biegaczy , na tej samej trasie , jedno okrązenie 10 km. Widziałerm startujących Polaków, byli między innymi członkowie Fan klubu Moniki Pyrek ze Szczecina a także dużo Polaków mieszkających na stałe w Berlinie i Niemczech. Wynikami sie juz nie interesowałem bo spieszyliśmy się na stadion a to odległość kilkanaście km.Myślę, że wyniki tego biegu są gdzieś na Niemieckiej stronie, ale tu nie chodziło o wyniki tylko udział w biegu na trasie maratonu za co dawano medal. |
| | | | | |
| 2009-08-27, 11:02 Przeprosiny
2009-08-26, 13:49 - emka64 napisał/-a:
Przepraszam Pana Andrzeja. |
Nie ma za co, ale bardzo mi miło |
| | | | | |
| 2009-08-28, 10:30 Korekta wyników maratonu
2009-08-23, 14:06 - Tomek Michałowski napisał/-a:
ale co tu ma do rzeczy co mam w zakładce...?
dyskutujmy na rzeczowe i konkretne argumenty, proponuję spojrzec w tabele najlepszych tegorocznych czasów w maratonie i zabaczyc gdzie znajdują się nasi zawodnicy
po takiej analizie warto sobie zadac pytanie po co oni mają jechac na MŚ? najlepszy tegoroczny polski wynik to 2:14,58
z 2:10, max 2:12 można po coś jechac bo to maraton i różnie to wygląda czasem |
w podanym przez Ciebie zestawieniu, najlepszych wtym roku wynikow maratonu brak jest wyniku-2:40,43 uzyskane na MPW, w Lęborku,Antka Cichończuka,a poza tym uzyskał On jeszcze dwukrotnie wyniki, które prasowałyby go w w podanym przez ciebie zestawieniu ponizej 2:45.0[maratony Cracowi i M.Ś.W.w Finlandi].
Przeglądajac te wyniki uwazam ze czterech, no może pieciu pierwszych Polaków, po odpowiednim przygotowaniu, mogłoby pojechac do Berlina. |
|
|
|
| |
|