WIZYTÓWKA  GALERIA [283]  PRZYJAC. [197]   BLOG   STARTY   KIBIC

TREBI
"Tyle wiemy o sobie ile nas sprawdzono"

Robert Korab
Urodzony: 1970-04-07
Miejsce zamieszkania: RZESZÓW

Liczba wpisów - 241
2019-10-06
Andora Ultra Trail i Pani Ronda Dels Cimes (170 km , 13 500 up) (czytano: 897 razy)

Andora to kraj leżący w Pirenejach i całkowicie pokryty górami.
Ma powierzchnię 462 km2 i około 80 tysięcy mieszkańców.
Andora graniczy z Francją na północy i z Hiszpanią na południu. Jej główną gałęzią gospodarki jest szeroko pojęta turystyka.

Ronda Dels Cims to najdłuższy bieg w ramach całego festiwalu biegowego pod nazwą Andora Ultra Trail który ma miejsce w tym małym państwie.
...

2016-11-11
SPARTATHLON (czytano: 1204 razy)

Moja droga asfaltowa

„ Czas w końcu wznowić treningi i zacząć powoli przygotowania do nowego sezonu. Trafniejszym stwierdzeniem było by jednak określenie mówiące o dwóch sezonach.
Decyzja podjęta a cele obrane.
Jeżeli tylko zdrowie pozwoli , los będzie łaskawy a klimaty sprzyjające to w 2016 roku zamierzam spróbować swoich sił w biegu który jest moim drugim Wielkim marzeniem. Pierwsze ...

2014-12-31
Moje UTMB 2014 (czytano: 1206 razy)

Pod koniec 2013r dojrzałem w końcu do decyzji aby w następnym wystartować w biegu o którym marzyłem od kilku lat. Czułem że psychicznie i sportowo jestem już gotowy aby zmierzyć się z tym Mega wyzwaniem.
Zapragnąłem spróbować swoich sił w jednym z najtrudniejszych i najbardziej wymagających a bez wątpienia najbardziej prestiżowym górskim ultramaratonie świata - UTMB.
The North Face Ultra Tr...

2013-12-03
X Maraton Komandosa (czytano: 12765 razy)

Startem w biegu dobowym w połowie października miałem zakończyć swój tegoroczny sezon biegowy. Jednak niesmak i niedosyt jaki po tym starcie pozostał w mej świadomości spowodował że postanowiłem jeszcze spróbować swych sił w Maratonie Komandosa . Chciałem tym startem odbudować swoją lekko nadszarpniętą psychikę po nieudanym dla mnie biegu dwudziestoczterogodzinnym.
Między biegami było 7 tygo...

2012-10-03
The North Face Lavaredo Ultra Trail 2012. (czytano: 3779 razy)

Start i zarazem meta Lavaredo Ultra Trail usytuowane są w samym sercu kameralnego i pięknego miasteczka - Cortina Dampezzo. Tuż obok białego kościoła z charakterystyczną strzelistą wieżą. Miras, jako że miał dopiero startować nazajutrz rano w innym biegu (Cortina Trail 53km), podrzucił Nas z campingu samochodem niemal do samego centrum Cortiny.

Razem z Adamem przybyliśmy w okolice startu 45 min...

2011-12-10
UTMB TDS część VI i ostatnia:) (czytano: 2456 razy)

No i znowu w dół. Wyłączyłem czołówkę bo już zrobiło się w miarę jasno. Pomyślałem sobie że może będzie teraz jakiś bardziej przyjazny szuter albo przynajmniej nieduże kamyki ale już po kilku chwilach straciłem
całą nadzieję . Przed moimi oczami na nowo ukazywały się ogromne kamienie i wysokie schody skalne. Chciałem biec ale nie mogłem tego robić w taki sposób jak bym chciał . Dodatkowo nasi...

2011-12-10
UTMB TDS część V (czytano: 2073 razy)

W połowie czterokilometrowego podejścia dogoniła mnie czarnoskóra runnerka. Szła ostro. Nie było po niej widać większych oznak zmęczenia. Na jej twarzy malował się promienny uśmiech Wymieniliśmy się spojrzeniami . W następstwie tego wytworzył się miedzy nami dialog. Nie wszystko rozumiałem ale najwidoczniej mojej rozmówczyni nie przeszkadzało to zbytnio. Dowiedziałem się od niej że dwa lata temu ...

UTMB TDS część IV (czytano: 1943 razy)

Podejście było wymagające. Wąskimi ścieżkami krok po kroku zmierzałem do góry. Deszcz jeszcze jakiś czas straszył i lekko kropił . Po godzinie przestał całkowicie. Kurtki jednak postanowiłem nie ściągać gdyż zaszło słońce i robiło się co raz chłodniej. Rozsunąłem jedynie zamek aby się nie zapocić i ściągnąłem kaptur.
Nagle ku mojemu zdziwieniu zacząłem ostro zbiegać w dół. Zaniepokoiło mnie ...

2011-12-10
UTMB TDS część III (czytano: 2141 razy)

Rozpoczął się pierwszy , długi, dziesięciokilometrowy zbieg. Starałem się biec spokojnie. Część ludzi która mnie wyprzedzała zachowywała się jednak tak jakby ten bieg miał skończyć się już na dole. Niektórzy wyprzedzali w takich wąskich i niebezpiecznych miejscach w których w pojedynkę ciężko było się zmieścić. Zamiast poczekać na dogodny moment oni parli do przodu niemalże na złamanie karku. P...

UTMB TDS część II (czytano: 2243 razy)

Do Chamonix udaliśmy się samochodem w trzyosobowym składzie. Na miejsce dotarliśmy w niedziele południowa porą. Przywitała Nas cudowna, typowo letnia pogoda a widok dominujących nad nami potężnych Alp był niesamowity. Zatrzymaliśmy się na Campingu. W poniedziałek z samego rana udaliśmy się z Adasiem na wycieczkę po górach. Wyszliśmy z Szamoniksu który znajduje się na wysokości około 1000m i ...